2009-02-16

Kaffedrickaren Anneli!

Jag måste hitta på nåt, en lösning på att jag inte kan lyfta mig från sängen på morgonen.
Något som gör att varje dag känns underbar och att jag flyter ur sängen med ett leende på läpparna.

Kaffe, det kan man väl bli så beroende av att man måste upp och sätta på en kanna på morgonen. Dessutom luktar det gott, påminner mig om när jag och pappa bodde ihop.
En kopp kaffe sen körde han mig till skolan, efter att vi hade stannat på pressbyrån och han hade köpt ett paket cigaretter till mig.

Cigaretter, när jag rökte så va jag tvungen att gå upp ur sängen för att ta min morgoncig. Men då rökte jag den inte själv, utan jag rökte den med min papps. I våran nissan micra.

Choklad, blir jag finnig och fet av. Inget alternativ.

Jobb, Hade jag haft en jobb jag trivdes med hade jag hoppat upp med ett leende på läpparna varje morgon. Det enda positiva som finns där är Sarah.
Mitt jobb suger.




Nä det får bli ändring på det här

Inga kommentarer: