2009-03-27

Fredags mys is da shit

Hamburgare har ni avnjutits framför Albins nya film, Mamma mu.
Himla bra film faktiskt.
Albin hade tydligen sett den på bio men det har jag missat helt och hållet haha

Klockan åtta är det lets dance men vi kör bojkott och ska kolla så ska det låta istället, då blir det fruktsallad. Dom hade blåa plommon i affären idag SJUKT GOTT!!!


Nr1 ringde förut och berättade att tingsrätten hade fattat ett beslut och jag blev så himla lättad när jag hörde hur det kommer bli. Att dom tror på den som är utsatt denna gången.


Dagen har alltså bestått av:

  • Biologi lektion
  • Brädköp 128:- för 6 meter plank på Perssons då fick jag även plankor till stegen gratis
  • Fika med mor och hon köpte en jäääättttefin MOLO tröja till Molly så nu har Albin och Molly likadana :-)
  • Kattstege bygge, ska fan ta kort så ni fattar hur jag har kämpat! (Behöver Nappe en Valefor får du säga till så gör jag en till er med :-D )
  • Städa och byta sängkläder placerade ut barnens paket i deras rum
  • Hämta kids och handla, köpte pyttipanna bitar, sånna som har blivit över i charken.
  • Hem och mysa med smörgås och pyttipannabitar väldigt uppskattat av mina fina barn.
  • Plantera med barnen, smörgåskrasse, slingerkrasse, dekorationsgräs, smultron och kungsmynta. Skitmysigt
  • Hamburgemöla med mamma mu i bakgrunden

Jävligt bra Fredag, jag är grymt nöjd

Inga kommentarer: