2008-04-16

IM PISSED

Jag bytte lösenord på min hotmail för ett virus hade ätit upp den helt...TRO PÅ FAN ATT JAG GLÖMDE LÖSENORDET 5 MINUTER EFTER!!

Jag har fan ingen aning vad jag har för lösenord...det försvann ur mitt huvud. SÅ jäkla jobbigt jag har ju ALLT på msn.

Alla tupperware kontakter, alla polare från familjeliv. Kompisarna från långt bortistan.


Folk som jag inte ha mobilnumret till så jag kan inte ens säga till dom att jag byter.

JAG BLIR SÅ ARGER

Ska försöka göra en ny msn nu...får la se hur det går...*suck*

KOmmentera om du vill ha min nya msn...*suvkukck*

4 kommentarer:

Liisa sa...

fy fan va rööööötet* hoppas det löser sej.. gööött mos på dej

Anonym sa...

känner igen det där. *s*.. Hur var ölkvällen igår??

Ekorren sa...

gief nya msn da, fyller ju år idag och allt =) //Jon

Amathea sa...

Hej darling!
Saknar dej på msn....

Nu sätter vi ihop barnens nya sängar.... shit va stora dom har blivit :-(