2008-06-02

Today...

Jag och kidsen har vart i Närsbo och badat med Jon, Mia, Alva, Patrik och Jocke asnajs.

Sitter på min balkong och dricker bärs...jag tror inte ni fattar hur jävla nöjd jag är.

Denna helgen ändrade så jäkla mycket

¤ Polare med Jannica igen...god i missed it
¤ Sov hos M. Tingelingeling
¤ Träffade S. och även om det aldrig skulle blir nåt så är jag lycklig ändå :-) Fast han vill jättemycket, men jag börjar nog bli lite skraj, vad har jag gemensamt med honom.
Kommer man någonstans på kärlek?
¤ Fick vara barnledig en sväng..väl behövligt
¤ Första helgen utan Tupperware Så jävla skönt.


Gud jag vågar inte hoppas på nåt men kanske kanske så vill M. mer än vad jag tror...

Nä för fan stopp it.

Nu ska jag gå till min granne och hämta min alkohol...wihiii


Fick höra att jag hade snygga ben idag. Tack David du är gorgeous.

Och Andreas din sommarstuga är att döda för, där ska jag hänga hela Augusti så ni som har tänkt sno min sovplats där...BACK OF :-D

4 kommentarer:

Anonym sa...

Me toooooooo

Anonym sa...

Spännande !

Dalle sa...

Det är lugnt, jag sparar en plats. :)

Anonym sa...

"Tack David du är gorgeous."

U just made my day..

;)