2008-07-11

Jag och bara jag

Jag är 2 kids mamma
Jag är undersköterska
Jag är allergisk emot tjocka människor om inte gör nåt emot sin situation
Jag är allergisk emot gnälliga barn
Jag är allergisk emot min fruktansvärda granne!!!
Jag är rädd för grodor
Jag är rädd för mörker
Jag gillar när det regnar på sommaren (när jag kan vara inomhus)
Jag har under det senaste året hittat fler riktiga vänner än vad jag har haft under hela mitt liv
Jag föddes med sned näsa som låg emot kinden
Jag har bara gått två år på gymnasiet
Jag har tre katter som bor hos mig
Jag badar hellre än duschar
Jag hatar att ha mens
Jag föder hellre barn än att vara gravid i nio månader
Jag har fyra syskon
Jag älskar öl
Jag feströker
Jag har tagit droger men skulle nu aldrig stoppa sån skit i min kropp



JA JAG HAR RÄTT TRÅKIGT

Inga kommentarer: