2008-08-11

Meandi för fan!!!!

Ordningen finns fortfarande!


Ikväll smäller det, Meandi släppte sin höstkollektion för ungefär två timmar sen och rusningen till sidan var enorm. Jag har ju smygspanat så jag blev inte lika förfärad som de andra i meandi tråden på familjeliv när dom inte kom in på sida.

Rensade Mollys garderob förut och upptäckte till min fasa att hon inte är i något behov alls av nya kläder!!! Ska försöka hinna med att rensa Albins också innan jag måste sätta igång med att baka paj så jag vet vad jag vågar köpa till honom.

Jag är mest inne på ett par byxor till honom och en zip jacka men vi får se.
Molly får nog strumpor och till mig blir det trosor...kanske.
Vi får se hur stor värdinnerabatt jag får :-D

JAG BORDE FÅ 300:- ÄLSKLING

Jag längtar som fan men nu när lillatroll förhoppningsvis sover så ska jag ge mig på Albins garderob.



Ciao

1 kommentar:

Malmis sa...

På besök från familjeliv... Jag ska på mitt första me&I-party på torsdag, vilket sammanträffande!
/Pyttisens mamma