2008-10-27

Molly sover nu...skönt.


Jag ska inte blogga när jag är trött och uppgiven egentligen men jag behöver få skriva ner detta.

Förlåt Cilla för att jag inte ger dig den tiden och allt som du behöver nu när du har det jobbigt men jag orkar inte. Förlåt att jag inte kan vara en bra vän.


jag har nu kommit på att ingen vet hur jag mår. jag visste det inte ens själv innan helgen. Jag tror helt ärligt att jag behöver ringa kuratorn imorgon. Om jag nu får komma tillbaka dit, det va längesen jag va där nu.

Håll tummarna.

Det värsta är att tanken som dundrar i mitt huvud är att jag mår som jag förtjänar. Börjar jag bli dum i huvudet. Jag är ju mycket väl medveten om att Alex är den som har gjort fel, inte jag.

vad är det som grämer mig. varför gör hjärtat sjukt ont???

2 kommentarer:

Fresa sa...

sitter du där o tror du mår som du förtjänar ska jag komma o banka vett i dig!! efter allt du gått igenom så vet jag INGEN som förtjänar att må så jävla bra som det överhuvudtaget ens går som du gör!! *försöker banka in det i ditt blonda lilla huvud*

Tant Silly sa...

Du är ingen dålig vän...
Du är den bästa man kan tänka sig!
Glöm aldrig det, lova!!
Du är helt enkelt den Bästa Anneli i hela världen!

Älskar dig nu & för alltid!