2008-12-25

...

Varför är jag så jävla dum.
Varför kan jag inte lita på en enda jävla kille som kommer i min väg.
T ska åka iväg över nyår med en tjej som han har en dotter ihop med. Som for the record var väldigt noga med att ringa honom när jag var ute i fredags och berättade att jag stod och gned mig emot folk på dansgolvet.
Av vilken jävla anledning då????

Dom, själva i Irland över nyår gör mig spyfärdig. Tobias jag litar på dig det gör jag verkligen men brudar är dumma i huvudet och kom inte och dra i mig att denna skulle vara nåt undantag.

Ska jag gå där på jobbet och torka skit medans han som ska vara min ska tralla runt med henne där borta. Äta schyssta middagar, sova i samma rum. Mys mys fan va gulligt då.


Ja jag är svartsjuk, bitter, misstänksam och allmänt dum i huvudet men jag pallar inte sånt här. Det gnager i mig tills jag jag brister. Det kommer bli mitt eget fall att jag inte orkar med sånt här för det är jag själv som kommer stå där ensam i slutändan. Inget synd om mig för det men jag vet inte hur jag ska beartbeta det. Eller hur jag ska kunna gå över nyår utan att tänka tanken en gång i minuten att nu händer det nog nåt som inte borde hända...



Anneli, du är verkligen ett riktigt jävla psykfall.

Fortsätt såhär och du kommer få leva själv med dina hundra katter, nu tills du dör!

3 kommentarer:

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Just for the record så skulle jag känna exakt likadant som du känner, jag menar herregud, dra med exet till irland över nyår? Fyfan I would race hell alltså.. ta hand om dig!

Bira sa...

du är inte alls nåt psykfall hjärtat du är helt normal, typ.. ibland :)