2009-01-19

Award.

Jag fick den här fina av underbara Maria.












Jag nominerar:

Emma För att hon är en väldans god vän och hon skriver himla härligt.

Beckah För att hon är den hon är; ärlig, trevlig och en jättebra mamma.

Mia För att hon skriver så öppet i sin blogg. Löv you darling.

Jane För att hon är min nära vän som jag inte träffar så ofta som jag vill så jag får hålla ordning på henne genom bloggen.

Anton Slänger in en till den blivande teenpappan också bara för att han är en av de vettigaste jag vet!




Reglerna för den som vill ge vidare en Award till andra:
* Den som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
* Länka till den bloggen du fick den ifrån
* Lämna ett meddelande i deras bloggar så de vet att de fått awarden

2 kommentarer:

Anonym sa...

måste komma och hälsa på snart.. saknar dig gumman.

Anonym sa...

aaaw men sötaste du :-)