2009-01-25

Dagisfria dagar.

Imorgon blir det dagisfritt....
Jag måste verkligen plugga, jag blir tokig på mig själv när jag är så jävla slö!!

fast nu är jag faktiskt snorig och orkar inte!!!

Ursäkter Frika ursäkter.

På Onsdag ska jag visa den nya blingokollektionen här hemma eftersom jag fick en ombokning, Jenny jobbar så hon kan ju inte komma :-P
Jag tänker inte skriva om jag tycker dom är fina eller inte för då får jag inte länka till min blogg på fl. Jag tänker inte skriva om jag säljer eller är värdinna för då blir det också sura miner.

Leaving the subject!

Har haft över 200 sidvisningar sen klockan sju och 83 besökare än sålänge, man blir fan besatt av siffror när man har en öppen blogg...helt jävla tokigt, gör folk inget annat än att läsa min blogg eller ;-)

Albins stackars öra har runnit hela jäkla dagen, torka torka. Kåvepeninen smakade skit, han brukar inte vara mjäkig men detta va riktigt illa. Stackarn va nära att börja spy, dags att börja spana på om han ska börja med piller istället när han blir sjuk kanske, jag har faktiskt ingen aning om när man börjar med det.
Fast är det inte kapslar kan man ju krossa skiten och lägga på en sked med äpplemos. Det har jag lärt mig på läkemedelshanteringen på jobbet serreni :-D

På Lördag blir det work igen, ska jobba med token Annelie. Hon är sjukt rolig faktiskt, tack för att du lyser upp mitt skitjobb.

Albin missar simskolan imorgon, frågade lillasyster om man ska bada när man har rör i öronen plus öroninflammation men hon tyckte inte att det va lämpligt och hon borde ju veta hon har ju också haft avklippta sugrör i öronen. Så imorgon får det bli att softa i soffan, spana macken, hämta kläder på posten och åka till kidsens kusse på kalilas...vi missade ju det idag eftersom vi va hos Ulle och fikade. Hade ju bokat det innan så då är det bara att köra på.


Sitter och lyssnar på Beatles på Spotify...varför kom ingen på det programmet innan?? Jag är helt frälst.
Singelpappan la in texten till om du lämnade mig nu på sin blogg, om det va idag eller igår minns jag inte. Men den är så jävla underbar.



nu ska jag börja planera min västeråsresa. Ska åka och hälsa på Maria med bihang ;-) Men hon vet inte om det än!!! MAROSKA start preparing darling.


kram och godnatt buddisarna

1 kommentar:

Fresa sa...

ursäkternas ursäktarinna!!