2009-02-07

Föräldramobbing.

http://www.aftonbladet.se/wendela/article4349345.ab


Vuxenmobbing....

Ja visst är det hemskt.
Ja jag tycker faktiskt det...

MEN

Jag måste nog erkänna att jag (oftast) är en av dom där hemska mammorna som trycker ner på sånna där stackare som sitter och tycker synd om sig själva.
Jag har själv skrivit trådar på ett sånt där speciellt forum (läs; Familjeliv.se) men lär man sig inte vid första tråden man skriver att det inte är någon idé så får man skylla sig själv.
Man kan inte sitta och tro att ens problam ska bli lösta av några jävla hobbyterapeuter över nätet, absolut inte över familjeliv.
Vill ni ha faktasvar på era frågor så sök er till flashback.info istället.
Där dominerar männen och därför blir det inget jävla tjafs som det blir på fjant fl.

Varför hänger jag på fl då??
Jo för att där finns många av mina polare som jag inte pratar med någon annanstans. Vi startade ett eget forum ett tag för att slippa skiten men det rann ut i sanden.

Men ja, jag är en sån hemsking som dom få gånger jag orkar svara på nåt, faktiskt är cynisk och otrevligt.

Men!
Man kan inte sitta i soffan och tro att lyckan ska komma och sparka en i arslet!
Ryck upp er för satan.

3 kommentarer:

Tobias sa...

Haha lågt att nämna flashback! Bästa sidan på nätet.

Anonym sa...

Flashback är så 80-tal. Så gammalt så hobby. Så Jag-Vill-Verka-Tuff.

Nä du lilla flicka - besök www.darkside.se och ställ in dig i ledet

rullgardinsflikkan sa...

kan väl inte riktigt påstå att jag förstår hur mycket fakta angående barnuppfostran och annat liknande darkside kan ge...