2009-03-06

Första gången någonsin som jag inte godkänner en kommentar.



Fick vara hos Niklas i två timmar...TVÅ TIMMAR!!!!! Undebara vakter, tackar så mycket.
Jag blir helt påfylld av lycka efter att ha vart där, jag älskar det. Trots de hårda stolarna och sunkiga bordet. Att vara där fyller mig med energi. Det ger mig ork att röjja järnet alla andra timmar alla andra dagar i veckan.
Måndag är det dags att boka nytt besök inför Tisdagen.

Kom till u-mott en timma försent och det gav precis vad jag visste att det skulle göra. Jag känner min kurator och hon känner mig...allt för väl.
Jag använde ett uttryck som gjorde att hon tyckte jag skulle tänka ett gäng timmar till. Men att tänka är livsfarligt.
Påvägen till Borås idag fick jag stanna, stanna för att jag helt enkelt inte kunde andas, endast tanken gör mig illamående.



"Gör du det får du gå på min begravning" sikken klippa

Inga kommentarer: