2009-09-02

Rensa avlopp...äckliga bilder (varning)

Jag brukar rensa rören under handfat och diskbänk en gång om året. Det brukar räcka gott och väl.
Idag fick jag för mig att jag skulle rensa under diskbänken iom att det har börjat rinna ner så trögt...och i Oktober har jag bott här ett år så det passade ju alldeles utomordentligt....Så jag skruvade isär alla rören...

Jag har gjort mycket äckligt i mina dagar.
Torkat skit, spy och mycket annat äckligt.
Även fått duscha av det ifrån min kropp.
Men detta som jag har gjort idag var nog det absolut äckligaste jag någonsin gjort i hela mitt liv...


Det enda jag kunde tänka va...Vad skulle Marie-louise och Marlene tyckt om detta???



Jag har bott hemifrån i sex år....gjort rent rören i alla lägenheterna jag har bott i en gång om året men aldrig någonsin vart med om detta.
Summa summarum...

Dom som bodde här innan mig va riktiga jävla äckel!