2008-03-22

2211 Molly vaknar och gråter. Går in stoppar om henne och ger henne nappen. Hon fortsätter gråta. Nästan lite värre än förra gången.
Eller är det jag som börjar bli trött och lättpåverkad?
2214 usch hon verkar inte alls vilja nu...hur ska jag klara det här inatt??
2216Går in ger henne nappen och hon lägger sig ner men slutar inte gråta. Nu börjar det blir grymt jobbigt.....Det jobbiga är inte att höra henne gråta utan att behöva gå in till mitt lilla troll. Ge henne nappen och sen gå ifrån henne när hon gråter.
2219 Hon tystnar korta stunder...5-15 sekunder men sen gråter hon igen. Ska gå in om tre minuter och ge henne nappen igen....
STÅLSÄTT DIG ANNELI DETTA KLARAR DU!!!!
2220 En minut kvar.....
2221 Molly sitter i sängen och gråter nä rjag gå in ger henne nappen lägger henne ner och stoppar om henne med täcket lite hårdare än vanligt så hon inte kan vakna till av att hon snurrar runt. Hon är tyst.
2222 Hon sover

2229 Molly vaknar igen och gråter. Går in och lägger henne ner nappen har hon redan i munnen.
2232 Molly tystnar i några sekunder åt gången men gråter sen igen.
2233 Jobbigt...snälla snälla älskade molly sov
2234 In och ge henne nappen lägga henne ner och stoppa om henne...grät när jag gick ut men tystnar lite ibland.
2240 Gick in och gav henne nappen hon va tyst när jag gick ut men hann inte sätta mig innan hon började gråta.
2243 hon tystnar lite ibland men hon tar i mer när hon skriker
2246 Ska testa att ge henne välling. Hon gnyr lite men jag pallar inte...det är så synd om henne :-(
2249 Välling
2303 Hon drack 75 ml välling!!! det kanske låter lite i era öron men hon drack välling när jag höll i flaskan det är ett genombrott som heter duga
Men hon sover i sin säng nu!!

1 kommentar:

Mia sa...

Du är stark du, kämpa på. Det är tufft men blir bättre. Lovar! KRAMAR