2008-04-24

Tant C


Tant C är en medelålders dam som gör diverse dumheter istort som dagligen.



¤ Hon gör seriösa försök att köra över sitt gamla ragg, shit breaker

¤ Hon sover på golvet på sitt jobb

¤ Hon dricker baginbox vin som en alkoholist och skrattar nätterna igenom

¤ Hon är nymfoman och pippar allt i sin väg :-P

¤ Hon har en konstig färg på sin bil

¤ HON SKA BLI POLIS!!! (you go tant)

¤ Hon har lurat med mig på nåt så häftig som en dansbandskryssning MY GOD
¤ Hon spelar upp hemska melodier i örat på mig när vi pratar i telefon



Men hon får mig att skratta som en tok, det räcker att jag ser hennes namn när hon ringer så gapflabbar jag!!!!



Hon har blivit min nya drog, tragiskt nog :-p


Vi är nog alldeles för lika för vad som är nyttigt för vårat eget bästa!




Men tant C....me lika you anyway!!! :-P

1 kommentar:

Anonym sa...

ME Lava lava you!!
Fan du är min drog!!
Rehab?? NO, No, No!!
Fan, det är ju du som får mig att bli mossig i hövvet! Och tro mig, jag skall allt ge din son en lika fin plingla som jah har, så han kan spela för dig ALL NIGHT LÅÅÅÅNG!!!so sweet!!

Fan tanten, du är gryyyym!
Och gosse, gissa om vi skall rocka så sloggi-trosorna ryker på dansbans kryssningen!! IIIHAAAAAAA!!