2008-06-07

Barnkalas och totalt kaos

Idag ska Albin ha barnkalas...han har bjudit allt från sina dagiskompisar, till polaren i sthlm till Lina och Karol.

Vi ska käka korv och äta glass...de vuxna får la nån kaka.
Jag orkar inte göra för mycket av det. Ska ut och laga Albins pool nu så att dom kan bada sen.



Imorgon ska jag få vara barnledig några timmar och åka till havet med Jannica och co om vädret håller i sig. Vore la min vanliga otur om det blir skitväder. Men isf så ska jag ligga i min soffa och spana film. Bara få vara jag några timmar.

Va sjukt trist att sitta här igår själv, gah jag hatar det. Inte att vara ensam det har man liksom vant sig vid, men att inte kunna få välja om man ska vara själv eller inte, det bara är så.

Jag missade att smsa Sean min adress så jag lär ju inte få nåt kort fram Mallis nu, så jäkla klantigt. Saknar honom faktiskt, man vänjer sig så fort vid att ha någon tillgänglig över telefon 24/7. Det späs på en massa bara för att jag inte har honom där nu men jag saknar honom en hel del. Skickade ett så jäkla dumt mess till honom igår morse och jag menar egentligen ingenting som jag skrev i det. Och det kan jag inte ens förklara för honom utan jag får snällt vänta en vecka eller bara hoppas på att han hör av sig.



M. somnade la någon annanstans igår, fast om det nu är så, så gör det inget. Han gjorde isf valet väldigt lätt

Inga kommentarer: