2008-07-25

Min galna tulla

Har fått för sig att det inte finns något värre här i världen än att somna utan nappflaskan i munnen. Men nu får det vara nog!!

Behöver barn egentligen välling om man nu ger dom en allsidig kost annars??

Hon har slörpat i sig två flaskor 240ml sen hon la sig vid sju.

Nu när hon vaknade fick hon bara ljummet vatten i en flaska som hon fick ha en pyttestund sen tog jag bort den. Vågar inte gå därifrån när hon har den...hon kanske drunknar!!!!!!!

Men det är väl bara att stå ut, hon gråter i 1 min sen är det bra och hon somnar så gott...en stund iaf.

Imorgon ska vi bada halva dagen sen ska Molls sova hos världens bästa mormor och jag och Albin ska nog gå på bio tror jag. Det ska bli asmysigt att bara vara med honom iaf.

Nä nu ska jag släcka och försöka sova nån timma mellan trolls utbrott.

Gud va jag längtar tills vi ska flytta så att dom typ kan få egna rum!!!!!!



Kids är det bästa man kan ha. Gud vad jag älskar er!

1 kommentar:

Beckah sa...

Nepp :-) de behöver inte välling om de äter bra i övrigt :-) det är ju bara i Sverige eller typ Norden iaf som man ger välling så.

Tack för inbjudan :-)