2008-07-06

Tjenna Babes!!

Hello!!

Jag kom hem i en bit och jag är brunelibrun :-D

Jaghar träffat schysst folk men tänkt lite för mycket på hur mycket jag har velat åka hem till kids och Magnus. Men nu när jag väl är hemma så sitter Magnus och dricker bärs på chinan. Självklart får han dricka hur mycket öl han vill men jag vill ju träffa honom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag får uppdatera allt om festivalen senare ikväll eller imorgon men iaf

Danke Jenny, Cattis, Sissel(hur sjöen du nu stavar), Linda och Niklas för att ni gjorde festivalen as good som den va.


För er som inte har kopplat det så har jag lagt upp massa bilder på min mobil blogg. Lägger upp länken till vänster -------->

1 kommentar:

Amathea sa...

OM du bara visste hur nyfiken jag är på din bildblogg... men den verkar inte funka.
Tyvärr :-(

Läget annars?
Nu har jag semester, och gietvis regnar det.
Men men... får ta mig i kragen och städa istället!
KRAAAAM