2009-01-18

23.34

Huvvali va kvällarna springer iväg. Jag skulle lägga mig tidigt för att vara fit for fight när jag ska pallra mig upp vid klockan sju imorgon. och jag ska verkligen upp vid sju för jag måste äta frukost. Inte konstigt att jag sväller som en jävla bulldeg och bara blir fetare och fetare när jag inte äter ordentligt.

En toblerone här en päronmer där.
5 pepparkakor till lunch och en macka med ädelost till middag.
En chokladbit till te kvällsmat.

Anneli Ditt flöt fatta grejjen! Finnarna på hakan får du för att du mölar i dig massa choklad!
Tuttarna får varje morgon rullas ihop och stoppas in i bhn för att du inte rycker upp dig och slutar äta choklad, sparar pengarna och köper nya boobs!


Idag har maten sett någorlunda ut iaf.

Ingen frukost men fiskpinnar och makaroner till lunch...inget mellanmål men 10 pepparkakor.
Sparrissoppa och smörgås till middag. Och som grädden på moset. Lammfilé och nån potatistjosan till kvällsfika :-D

Jag är otroligt nöjd med mig själv faktiskt.

Imorgon börjar avgiftningen, Anneli är en sockerberoende Milf som behöver ordnas upp.


Imorgon är första dagen på mitt nya liv.

Och då är det inte bara socker och mat som ska tas tag i. Jag ska bli lycklig igen, jag känner energin sprudla.

Ska ner och skriva in mig på Carema så att jag kan få en tid där så dom jag hjälpa till att laga mig. det är fan dags.

1 kommentar:

Västgötskan sa...

LAMMFILÈ till kvällsfika..??