2009-01-18

Vardagslyx.

Idag har jag städat och grejjat som en tok.

Jag känner verkligen att jag är på väg ur min onda cirkel, den jag har snurrat i sen i September.
Energin sprudlar även om det finns saker som slänger skuggor över allting. Jag har sårat någon som jag bryr mig väldigt mycket om och det känns fruktansvärt.
Jag försöker förklara..berätta men det hjälper inte.

Nu har jag mölat kladdkaka och ikväll blir det Musse mat och Tusenbröder. Aldrig hört talas om men den är säkert toppen.

Molly har fått låna Flip av Albin ikväll så hon sover som en stock nu men hostar en hel del stackarn. Ska snart slänga fina Albin i säng också och försöka grejja lite mer....så mycket lättare att komma upp ur sängen när det är fint hemma ju.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Svar:
Va kul! Men du ser verkligen inte ut att behöva gå ner... :)

Mia sa...

Tusenbröder är bra Anneli, har du missat den innan?! :-o