2009-01-21

Amma + Bli påsatt = sant


Det va en tråd på familjeliv för ett tag sen. En tråd angående ifall man hade haft sex samtidigt som man ammar...jag har inte lagt mig i men känner nu att jag fan inte kan låta bli.


Helt ärligt...


Bli påsatt bakifrån - amma
Onanera - amma
Ligga sked - amma
Bli tagen i arslet - amma
Missionären - amma (är det ens möjligt??)


Jag har ammat bägge mina barn. Albin i tre månader och Molly i 8½ månad. När jag har ammat är mina bröst mina barns. Ingen annan rör dom.

Stunden när man ammar barnet är en intim, vacker stund mellan mig och mitt barn.

Jag älskar att amma mina barn.
Jag älskar även att ha sex.

Men jag skulle aldrig ens komma på tanken att blanda de bägge. Och inte heller att onanera samtidigt. Så himla sugen finns ingen möjlighet att man blir så att man måste lägga sin lilla bebis på rygg, ställa sig på alla fyra stoppa in bröstet i munnen på barnet och bli påsatt bakifrån av sin partner.

Ser detta sunt ut??


För er som inte har fattat grejjen med amning utan blandar in barnet i eran sexakt så har jag letat upp några bilder på hur man gör när man ammar!


5 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med dig, läste med den tråden. Och vart minst sagt chockad att folk ens tänkte tanken :S
Det fattar inte jag!

Anonym sa...

JAG läste med den tråden... Å jag ångrar lite att jag inte kommenterade den...
För jag tycker det är riktigt illa.

Jag kan ärligt säga att jag tycker dessa människor som tycker att detta är ok är SJUKA I HUVUDET OCH SKULLE BEHÖVA UPPSÖKA DOKTOR!!

puss

Egglina sa...

Usch, bort med denna vidriga tanke tack.

Anonym sa...

haha jag tror jag skrattar ihjäl mig :D haha sickosar!

Anonym sa...

jahass, det där var dagens äckligaste =(
att det finns folk som ens överväger det

jaja ha det bästaste =)..

Dajnajs
http://inteutanminmossa.blogg.se/