2009-01-21

Förbannade snor.

Flyttade över Molly till min säng när hon hade vaknat för hundrade gången av andnöd för att hon har snor ända ner i tårna!
Så nu har hon snorat hela min säng och jag får bittert inse att jag måste byta sängkläder.

När hon vaknade gick vi och la oss i Albins säng och skulle kolla på film. Men jag tror det är nåns om har smygätit i sängen för det va otroligt smuligt.
Så det va bara att hoppa upp efter viss andhämtning och dra bort påslakan från alla hans tre täcken (två ska bort nu) örngott från hans tre kuddar, och underlakanet.
I hans säng hittade jag:
2 drömburkar(fenomenet förklaras en annan dag)
10 gosedjur
15 legobitar
1 bok
1 Star wars gubbe och en spindelmannengubbe.


Härndanefter hjälper jag lillemannen att bädda sin säng!

Nu är det tvätt, bäddning av säng, sammsugning och diskning som gäller innan jag kan hämta Albin.

Jag ger mig själv 40 minuter!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det verkar sjukt jobbigt att inte kunna snyta sig, och till råga på det gå och bli förkyld :/

Fresa sa...

KLARA FÄRDIGA GÅ!