2009-01-27

Slappa kassa jävla dagispersonal!!!

Jag blir helt ärligt så förbannat!

Sitter och kollar på nyheterna på fyran.
Helt plötsligt kommer en liten kille på tre år upp i rutan. Han ligger i en sjukhussäng, med nackkrage, blåtira och gråter hjärtskärande.

Han har klättrat på ett staket och ramlat ner och hamnat med huvudet på en sten.
Han har sprickor i benen runt ögonloberna. Sprickor i benen in till bihålorna. Skador på nackkotorna, en möjlig infektion i hjärnan!!!
Personalen hade inte sett något...

Lillkillens föräldrar och andra förädrar har ringt innan och klagat på den bristande uppsynen över barnen vid utevistelse.
Uppgifter säger att personalen inte ens var närvarande vid händelsen.

Nu till mitt utbrott!!!

Era förbannad inkompetenta helveten!! Säg upp er från eran tjänst, gå till närmsta fabrik och börja provdra gummiband!
Ni borde aldrig få rätten att kalla er pedagoger/förskolepersonal/barnskötare igen!

Sånt här får absolut inte hända. Oavsett ursäkt, så FÅR DET INTE HÄNDA

Om mina barn någonsin hamnar på sjukhus pga dagispersonalens ouppmärksamhet så kommer jag bli en psyksjuk mamma som kommer att skada.
Tro mig!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tusen tack!
Ja, visst är det bedrövligt detta med dagispersonalen? Man ska visserligen inte dra alla över en kam men, sådant som det du skrivit om ska bara inte få förekomma.