2009-01-27

Utevistelse.

Nu har vi vart ute....vilken jävla mardröm!!!!

Vi skulle bara gå längs vägen en sväng med brio sulkyn tänkte jag.

Men nej då hurtig som man är så ska man ner i skogen och gå där...med vagn.

Och det är inte så att det är upptrampade stigar här...tydligen. Utan det är ren jävla urskog med tusen stenar (troll) och förbannat massa nerfallna träd.
Jag fick bära sulky med Molly i över en massa stenar och träd. Sen helt plötsligt när vi har slitit som tre tokar så hör jag det..Mollys välkända "nu ska jag sova på studs" gnäll.
Mhm jaja lätt här i skogen älskling utan vagn med fullt liggläge.

Vi såg räddningen, taket på vårat hus någonstans långt där uppe.
Upp med Molly på höften och sulkyn dragades bakom mig.
Allt går fanemej bara man vill. Albin tyckte ju det va skitkul att få klättra i berg, jag fann det inte lika underhållande.
När vi väl kom upp för backen hittade vi en sten med ett svärd i vilket Albin tyckte va aaaaasssshäftigt.

In med en gråtande Molly, slänga av sig kläderna, hoppa ner i soffan och Molly somnar kabums. Första gången hon somnar i mitt knä sen hon va pyttebebis.

Men ur allt jobbigt kommer något positivt!


  • Motion
  • Frisk luft
  • Lagom lojja barn
  • Hungriga barn



Bilder från helvetespromenaden kommer senare!

1 kommentar:

ACG sa...

Låter jobbigt att bära vagn med Molly i. Ser fram emot att få se bilder sedan...

Ha en bra dag!