2009-01-22

Snygging pappan.

"Nämen här kommer snyggingpappan"

Schysst kommentar när kompisen hämtar dotterna på dagis.


Varför är det ingen på mina ungars dagis som säger

"Nämen här kommer snygging mamman"

Det enda jag får slängt i ansiktet när jag dundrar in på dagiset:

"Jasså trollen släppte dig ifrån skogen idag med"
"Aha du har rymt från skogen"

På Albins dagis är det mer

"Albin har ätit bra"
"Albins kläder blev blöta när vi va ute"

När fan ska folk inse att jag är en hot milf med behov av bekräftelse!!!!

2 kommentarer:

MrD sa...

"När fan ska folk inse att jag är en hot milf med behov av bekräftelse!!!!"

Men.. men.. hörs inte jag?

Mia sa...

Om du kommer och handlar av mig nån gång så ska jag ge dig lite bekräftelse, dock inte för att du är en het milf utan du kanske får dig en avstämning en fredag em när du har båda kidsen med dig. =)
Det är kärlek det. =)
Kramas