2009-01-22

Oro.

Jag får inte tag i honom. Vet inte vart han är.
Om han är hemma och mår bra eller om han har lämnat allt och åkt dit han ville igår.

Jag får väl försöka få tag i honom imorgon igen. Men jag blir så sjukt orolig, ,tusen grejjer som kan ha hänt dyker upp i huvudet på mig.
Tusen grejjer som inte får ha hänt.

Jag hatar att jag är parnoid, får för mig saker hela tiden.
Tobbe, hör av dig!





Fick brev av Niklas idag.
Ska försöka åka och hälsa på honom inom en väldigt snar framtid.
Han är min vän, min bästa väns lillasyster, och en av mina första pojkvänners lillebror.
Han kommer alltid finnas där. Och jag får väl göra mitt bästa för att iaf stå på tå brevid hans sida.
.

Nu ligger jag på 55% ska gensat gå och lägga mig innan jag sjunker ännu mer.

Godnatt babes

Inga kommentarer: