2010-05-30

Scalarens eller inte scalarens....

Jag va inne på Scalarens djuraffär i Alingsås i torsdags.
När jag nämnde att jag hade kaninungar så va dom intresserade av att köpa dom fram i Juli när dom blivit såppas stora att dom kan lämna sina mammor.

Visst låter väl jättebra, jag kommer ju ha fullt upp med att bli av med elva ungar ändå och jag har alltid sett Scalarens som en väldigt bra och seriös affär.
Men, jag har ju ingen aning om vad som händer med ungarna, dom som har köpt dom av affären har väl sen rätt att göra precis vad dom vill med dom?

Självklart kan jag inte ha full koll på vart alla ungarna tar vägen heller men om jag får sålt alla hemifrån så kommer jag ju ha telefonnummer till alla som köper och även en susning och vart dom bor och hur dom har det.


Väldigt svårt, jag har faktiskt ingen aning om hur jag ska göra.
Som syrran sa kanske, se det som en nödlösning

Inga kommentarer: