2008-08-07

..

Molly är ledsen...
Fruktansvärd asarg, vill komma upp men jag vägrar.

Hon måste sova på nätterna, jag har lagt över henne i min säng två nätter och det skulle jag ju inte gjort för nu tror hon att lite skrik sen ger jag med mig men hell no!!

Hos mamma sover hon hela nätterna med endast en gång vaken och då får hon bara nappen.
Testade att ge henne lite vatten nu men det ratade hon fullständigt och välling fick hon för tre timmar sen så det kaninte vara där skon klämmer heller.

Nu tycker ni nog att jag är fruktansvärd som låter min kid skrika mitt i natten men jag går in till henne håller om henne, lägger henne ner och stoppar om henne.
Hon somnar nog snart.

Gud Jane varför kan du inte vara här och klappa mig på axeln och säga att det kommer lösa sig. För nu är det skitjobbigt.


Hon tystnar sen börjar hon igen.


Inga gnälliga kommentarer om detta inlägget nu för det är fan asjobbigt ändå

1 kommentar:

Jane sa...

Åhh, jag hade gärna kommit och klappat dig på axeln.
Du är verkligen INTE en hemsk mamma men jag vet hur du känner. Det gäller bara att stå på sig. Hon SKA kunna sova i sin egna säng. Men fy vad jobbigt det är när dom skriker på nätterna.

Stå ut Anneli babe.
Jag vet att du klarar det och jag vet att Molly bus kommer sova i sin egen säng utan problem.

Kram kram och klapp på axeln.