2008-08-07

Gave up

Jag gav upp inatt vid två tiden. Plockade upp henne och la henne i min säng. Där hon meckade, muppade och var allmänt jobbig i två timmar. Hon sov kanske sammanlagt en kvart mellan två och fyra då jag fick nog och la henne med välling och då sov hon till klockan sju efter det.

Men nu är hon ju helt slut skitrött och vill bara sova, fast jag får väl villigt erkänna att ho inte är ensam om det. Jag väntar bara på att hon ska somna så att jag kan lägga mig igen. Fan jag ja hatar att vara trött.

Ska ta tag i det där inatt då blir det ordentlig kvällsmat och välling innan hon lägger sig. Sen är det sängen som gäller inget jävla mjäkande. Hon är såppas stor att hon kan sova i sin egen säng.

Nu ska jag gå och äta frukost.


ps. Jag hatar att ha mens. Tur som fan att den har ett syfte annars hade jag gjort nåt åt saken för längesen. ds

Inga kommentarer: