2008-08-07

Usch va fan ska jag ge mig??

Fast om jag gör det kommer jag få samma helvete som jag har har haft med Albin då??

Jag vill att hon ska sova i sin säng.

Jag vill att hon ska få sova hela nätterna, inte hålla på som Albin har gjort och fortfarande gör.

0207 Molly är tyst för stunden men börjar sekunden senare gråta för att sekunden senare tystna igen
0208 snyftar lite, som vi alla gör när vi har gråtit den lilla stunden för mycket. Jag måste vara en fruktansvärd mamma. Gråter till lite men tystnar igen. Nu är det igen idé att jag går in för då blir hon bara ledsnare.
0209 Nu är hon tyst...väntar på att hon ska bli ledsen igen. Gud det gör verkligen ont i hela mig. Jag älskar henne nåt så fruktansvärt och mitt hjärta värker varje gång hon gråter, oavsett anledning. Snälla älskling slappna av och sov.
0211 Hon är fortfarande tyst, kan hon ha somnat? Hon och Albin är så lika på det där så fort dom lägger sig ner och slappnar av lite så stensomnar dom.
Albin blödde näsblod för en timme sen föresten.
0212Nu vaknada Molly till och grät lite men tystnade 2 sekunder senare.
Det är tredje natten på en vecka som Albin blöder plus att han har gjort det två gånger på dagen. Får försöka få tag i bvc imorgon så kanske han kan få en tid så dom kan titta på det iaf, hade ju inte skadat att få brännt blodkärlen kanske.
0217 Molly är tyst, har vart det en stund. Frågan är om jag kommer kunna sova nu när jag frivilligt bidragit till att min snutt gråtit så väldigt och mitt modershjärta trasats sönder.
Jag skulle så jävla gärna ha henne i sängen men det går inte hon ligger och sparkas nätterna igenon. och då menar jag inte att hon bara ligger på fel håll utan hon ligger verkligen och sparkas för att få mer plats på fel håll. När hon sover i sin säng gör hon aldrig så. Jag har faktiskt suttit och tittat på henne när hon sover många många timmar och i sin säng, när hon väl sover. Sover hon så himla fridfullt med sitt lilla täcke och sina gosedjur.
0220 Fortfarande tyst. Ska man våga tassa bort till sängen kanske. Nähäpp nu grät hon till igen men tystnade på en sekund.
0222 Lite gråt till, värre denna gången alltså högre men tystnar igen.
0224 var inne och skulle ge henne nappen vilket bara gjorde henne argare, mer förtvivlad.
Jag vet inte om ni förstår hur jag tänker men det kommer inte hjälpa att plocka upp henne. Min granne skällde på mig för ett tag sen för att Molly skrek på nätterna. (vilket då faktiskt inte hände) utan hon kanske skrek en kväll i 30 minuter. Det gjorde ont för hon stod och påstod rätt upp i ansiktet på mig att jag var en dålig mamma eftersom jag inte plockade upp henne. Men det hjälper ju inte att plocka upp henne!!!!!!!!
Visst för stunden men sen då. När hon ska lägga sig i sängen för att sova igen? Då får vi ju börja om helt från början.
0226 Ledsen...Gud skjut mig någon snälla!!!!

Inga kommentarer: